DSpace About DSpace Software
個性を持った自立的な人間の創造
    
日本語
 

SEIKEI University Repository >
01:紀要(Bulletin) >
02:経済経営論集 >
第52巻第1号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10928/1407

Title: 日本食レストランの海外普及におけるアソートメント・コーディネーターの役割 : 米国における日本食品卸売商社の日本酒流通の事例から
Other Titles: The Role of Assortment Coordinator in Promoting Japanese Restaurants Overseas : From the Case of Japanese Sake Distribution by Japanese Food Wholesale Trading Company in the United States
Authors: 浜松, 翔平
岸, 保行
Hamamatsu, Shohei
Kishi, Yasuyuki
Issue Date: 20-Jul-2021
Publisher: 成蹊大学経済経営学会
URI: http://hdl.handle.net/10928/1407
Appears in Collections:第52巻第1号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
keizai-52-1_89-102.pdf814.03 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback